Ξεκινάμε;

Υλικά χειροτεχνίαςΠάντα θαύμαζα τον τρόπο που μερικοί χρησιμοποιούν το internet.  Χρόνια τώρα παρακολουθώ ελληνικά και ξένα blogs.  Αυτό που πραγματικά με ενθουσιάζει είναι η αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα.  Η ανταλλαγή απόψεων, ιδεών και γνώσεων χωρίς περιορισμούς και φυσικά χωρίς κόστος!

Τα αγαπημένα μου blogs είναι αυτά που αποτελούν ημερολόγια καθημερινών, απλών ανθρώπων ή αυτά που ασχολούνται με την παρουσίαση ωραίων συνταγών μαγειρικής.  Παρακολουθώ μαμαδοblog και blog επαγγελματιών φωτογράφων.  Φυσικά τα πιο αγαπημένα μου είναι αυτά που αφορούν τις κατασκευές DIY.

Τρελαίνομαι για τις κατασκευές! Συγκεκριμένα αυτές που αναφέρονται σε παιδιά, τις παιχνιδιάρικες!  Νομίζω έχεις καταλάβει ήδη ποια είναι τα αγαπημένα μου θέματα….αν όχι κάτσε να σου πω…τα παιδιά και οτιδήποτε μπορεί να τα διασκεδάσει ή να τα απασχολήσει δημιουργικά!

Και έτσι μια μέρα κάθισα και τα είπα λίγο με τον εαυτό μου (εσωτερικός μονόλογος!).  Βρε μήπως ο τρόπος που χρησιμοποιώ το ίντερνετ είναι βαρετός; Μήπως θα ήταν πιο ενδιαφέρον για μένα να κάνω κάτι άλλο; Να ασχοληθώ πιο ενεργά με αυτά που μου αρέσουν; Αφού πολλές κατασκευές τις κάνω που τις κάνω…γιατί να μην τις φωτογραφίσω, να γράψω και πέντε-δέκα πράγματα και να τις δείξω και σε δυο ανθρώπους παραπάνω;  Μπορεί να θέλουν να ασχοληθούν και αυτοί…

Αυτά σκέφτηκα και είπα να προσπαθήσω, να βάλω ένα λιθαράκι κι εγώ σε όλο αυτό.

Και κάπου εδώ θα δώσω και μία υπόσχεση, έτσι για να δεσμευτώ και να μην έχω μούτρα να τα παρατήσω με την πρώτη δυσκολία!  Υπόσχομαι λοιπόν να ανεβάζω όσο πιο συχνά μπορώ απλές κατασκευές, με λίγα και οικονομικά υλικά, οι οποίες θα συνοδεύονται με πλούσιο φωτογραφικό υλικό!

Αν σου αρέσουν κι εσένα τα χαρτόνια, οι κόλλες, τα χρώματα, τα πλαστικά καπάκια από τα γάλατα, οι κορδέλες από δώρα και μπομπονιέρες, τα ρολά από τα χαρτιά κουζίνας και οτιδήποτε πιστεύεις ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί, άρχισε να τα μαζεύεις σε παρακαλώ….σίγουρα θα χρειαστούν!

Τέλεια! Είμαι πολύ ενθουσιασμένη!

Κόλλα, ψαλίδι, χααααρτί!

Υλικά Χειροτεχνίας

Ξεκινάμε;

Leave a comment