Σεμινάριο decoupage από την Σελίδα 111

Δεν ξέρω γιατί, αλλά μέχρι τώρα αγνοούσα το decoupage και με αγνοούσε και αυτό.  Δηλαδή εντάξει, εννοείται ότι ήξερα τι είναι, αλλά παρόλο που έχω καταπιαστεί με διάφορα κατά καιρούς δεν είχα ασχοληθεί ποτέ.  Γενικά χρειάζομαι το χρόνο μου μέχρι να αγαπήσω κάτι.  Συγκεκριμένα για το decoupage μου φαινόταν χρονοβόρο και ότι χρειάζεται πολλά υλικά.  Εν μέρει κάπως έτσι είναι, αλλά είναι και τόσο διασκεδαστικά χαλαρωτικό και απασχολείσαι τόσο δημιουργικά, που μόλις καταπιαστείς με τα χρώματα και τα πανέμορφα ρυζόχαρτα οτιδήποτε μπορεί να σε ενοχλούσε, το ξεχνάς!

Μια μέρα το αγαπημένο μου βιβλιοπωλείο της πόλης όπου μένω, η Σελίδα 111, διοργάνωσε ένα σεμινάριο decoupage για αρχάριους. Εδώ είμαστε λέω- αρχάρια μεταξύ αρχαρίων, δεν είναι και άσχημη ιδέα- και δηλώνω συμμετοχή.  Δεν ήταν η πρώτη φορά που η Σελίδα 111 διοργάνωνε σεμινάριο αλλά ήταν αυτή η φορά που ήξερα ότι πρέπει να πάω…να δω βρε παιδί μου περί τίνος πρόκειται…

Περιμένοντας να ξεκινήσουμε τις ταμπελίτσες μας!
Περιμένοντας να ξεκινήσουμε τις ταμπελίτσες μας!

Πήρα λοιπόν την φωτογραφική μου και όλο χαρά ήμουν 18:00 ακριβώς στο βιβλιοπωλείο.  Μάλλον άργησα λίγο, γιατί όλος ο κόσμος ήταν ήδη εκεί και είχε λάβει θέση με τις ξύλινες πινακίδες του μπροστά του.  Η κα Μικέτ είχε αναλάβει το ρόλο της καθοδηγήτριας καθώς βήμα-βήμα μας έδειχνε τι πρέπει να κάνουμε.  Πρώτα το gesso μετά το σκούρο χρώμα, μετά κερί, γιατί κάναμε και παλαίωση κλπ,κλπ.  Από δίπλα η Χριστίνα, η ιδιοκτήτρια του βιβλιοπωλείου, έριχνε ματιές και βοηθούσε όπου χρειαζόταν, καθότι γνώστρια του αντικειμένου και η ίδια!

Δεν θα σου αναλύσω σε αυτό το άρθρο πως γίνονται αυτά τα μικρά αριστουργήματα, εξάλλου 2,5 ώρες μόνο ασχολήθηκα, δεν με λες και ειδικό, αλλά αν μένεις και εσύ στο Κιλκίς ή κάπου κοντά, και έχεις μεράκι να μάθεις την τεχνική του decoupage, η Σελίδα 111 πολύ σύντομα θα ξαναδιοργανώσει σεμινάριο (κάτι πήρε το αυτί μου για τις 16/11/2016).  Μείνε συντονισμένη με την σελίδα του βιβλιοπωλείου και θα ενημερωθείς. Εννοείται ότι θα είμαι εκεί, δεν ξαναχάνω σεμινάριο…

Πάντως ακόμα και να μην μένεις εδώ κοντά, αλλά αλλού, και δεις να κάνουν ένα τέτοιο σεμινάριο στην γειτονιά σου, μην το χάσεις, μπες μέσα και παρακολούθησε, μόνο ζημιωμένος δεν βγαίνεις από κάτι τέτοιο.  Μαθαίνεις, δημιουργείς, χαίρεσαι, γνωρίζεις κόσμο.  Πολλά θέλει ο άνθρωπος για να αλλάξει διάθεση; Δυο πινέλα, λίγο χρώμα και καλή παρέα.

Έχω σκεφτεί και ποια θα είναι η επόμενη decoupaρισμένη δημιουργία μου.  Θα είναι το κουτί που  θα στείλω ως ξωτικό για το Secret Crafter που σου έγραψα εδώ! Stay tunned, σήμερα έμαθα το ταίρι μου και θα ξεκινήσω τις ετοιμασίες! Θα το ποστάρω το κουτί μου να το δεις. Ελπίζω να έλαβες μέρος και να σκέφτεσαι και εσύ τι θα βάλεις στο κουτί σου, είναι τόσο ωραίο να στέλνεις δώρα και να μοιράζεσαι υλικά για χειροτεχνίες ,ειδικά τώρα που κοντεύουν τα Χριστούγεννα!

3 thoughts on “Σεμινάριο decoupage από την Σελίδα 111

Leave a Reply

